Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Sławomir Żurawski, Poczta Polska: Jesteśmy naturalnym partnerem dla samorządów i sztabów kryzysowych

fot. Poczta Polska
Poczta Polska w porozumieniu z władzami samorządowymi Krakowa i Warszawy deklaruje pomoc logistyczną w transporcie materiałów i najpotrzebniejszych produktów na tereny objęte stanem klęski żywiołowej - informuje spółka w komunikacie.

Jesteśmy naturalnym partnerem dla organów administracji samorządowej i sztabów kryzysowych. W celu jak najlepszej koordynacji współpracy wyznaczyliśmy specjalnego pełnomocnika spółki do bezpośrednich kontaktów w zakresie wsparcia logistycznego. Jesteśmy gotowi do realizacji transportu towarów niezbędnych do pomocy najbardziej potrzebującym mieszkańcom czy instytucjom podkreśla Sławomir Żurawski, wiceprezes Poczty Polskiej ds. operacji i logistyki.

Tak jak w przypadku wcześniej nawiedzających Polskę klęsk żywiołowych, pandemii i innych sytuacji wyjątkowych, Poczta Polska uruchomiła szereg działań wpierających poszkodowanych mieszkańców. By zapewnić obywatelom dostęp do podstawowych usług urzędowych, od 17 września spółka uruchomiła zastępcze i mobilne punkty pocztowe dla mieszkańców terenów dotkniętych lub zagrożonych powodzią. Doręcza mieszkańcom terenów powodziowych emerytury i renty oraz włącza się m.in. w centralne i lokalne inicjatywy pomocowe.

Poczta Polska pomaga także własnym pracownikom. Pocztowcy dotknięci skutkami powodzi mają możliwość zgłaszania potrzeb i próśb o pomoc finansową, materialną czy logistyczną. Została również uruchomiona zbiórka koleżeńska – Pocztowcy, za pośrednictwem Fundacji „Pocztowy Dar”, mogą wpłacać pieniądze dla kolegów poszkodowanych w czasie powodzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *