Aplikacja DPD Mobile jest dostępna w sklepach App Store i Google Play, co sprawia, że skorzystanie z oferty jest dostępne dla wszystkich posiadaczy smartfonów. Wystarczy pobrać aplikację, zarejestrować się, a następnie nadać przesyłkę w jednym z 26 tysięcy punktów DPD Pickup – w punkcie partnerskim, w jednym z blisko 7 tys. automatów paczkowych, w sieciach detalicznych takich jak Żabka, Dino, Kaufland, Shell i inne albo Oddziale Miejskim DPD Pickup.
Nowa oferta dostępna w aplikacji DPD Mobile reprezentuje innowacyjne podejście do cen i korzyści dla klientów. Cena 10 zł brutto za przesyłkę z punktu do punktu to nie tylko korzystna propozycja cenowa, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, co do prostoty oferty i jej dostępności z poziomu urządzenia mobilnego. To doskonały sposób na nadanie paczki w tak zwanym >biegu< oraz wygoda dla wszystkich, którzy cenią funkcjonalność i prostotę. DPD Mobile to po prostu łatwe nadanie w korzystnej cenie – komentuje Łukasz Zembowicz, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Członek Zarządu w DPD Polska.
źródło: informacja prasowa DPD Polska