Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

8000 automatów paczkowych DPD Pickup

fot. DPD
Tempo życia oraz potrzeba elastyczności i wygody sprawiają, że coraz więcej osób korzysta dziś z automatów paczkowych. W związku z tym DPD Polska rozwija swoją sieć DPD Pickup, która liczy blisko 30.000 punktów, w tym automaty paczkowe. DPD planuje zamknąć bieżący rok liczbą 9000 maszyn paczkowych. Firma rozwija swoją sieć automatów paczkowych od czerwca 2021 roku.

Strategia lokowania automatów opiera się na analizie potrzeb mieszkańców poszczególnych miast i regionów. Dzięki temu DPD Polska może zapewnić swoim klientom maksymalną wygodę i dostępność usług niezależnie od tego, czy mieszkają w dużym mieście czy na obszarach pozamiejskich.

DPD Pickup to sieć łącząca automaty paczkowe, oddziały miejskie oraz punkty nadań i odbiorów zlokalizowane u partnerów DPD. Obecnie sieć obejmuje już blisko 30 000 lokalizacji w całej Polsce oraz ponad 110 tysięcy w całej Europie. Punkty nadań i odbioru paczek znajdziemy m.in. w takich sieciach handlowych, jak Żabka, Auchan, Leroy Merlin, Dino, OBI, Shell oraz wielu innych.

Aby ułatwić dostęp i zarządzanie usługami DPD, do dyspozycji klientów jest aplikacja DPD Mobile. Pozwala ona zarządzać przesyłką, sprawdzić jej aktualny status, przeglądać archiwum nadanych i odebranych paczek, uzyskać kontakt do kuriera oraz sprawdzić lokalizację najbliższych punktów i automatów DPD Pickup. Dodatkowo w aplikacji DPD Mobile dostępne są oferty na wysyłki krajowe i międzynarodowe w ramach sieci DPD Pickup.

Naszym klientom chcemy zaproponować szeroki wybór form nadania i odbioru paczki w domu lub poza domem. Dlatego oprócz klasycznych dostaw kurierskich na adres, dynamicznie rozwijamy naszą sieć DPD Pickup, w tym automaty paczkowe, co odpowiada na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybkie i wygodne rozwiązania logistyczne. Wdrożenie już ponad 8 tysięcy automatów paczkowych na terenie całej Polski odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostosowanie się do zmieniających się trendów i rozumienie potrzeb konsumentów, wynikających z tempa współczesnego życia oraz chęci wygody. Na najbliższe miesiące mamy dalsze plany rozwoju sieci DPD Pickup, w tym zamknięcie roku liczbą 9 000 automatów. W 2025 roku nasza sieć DPD Pickup będzie dalej rosła, zgodnie z potrzebami klientówkomentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.

Twórca SwipBox – Allan Kaczmarek, miał jasną idee stworzenia automatów paczkowych SwipBox Infinity – miało być to jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie łączące szybkość, wygodę i nowoczesne technologie. Takie też są urządzenia, będące częścią sieci DPD Pickup – wyróżniają się bezdotykową obsługą i możliwością instalacji w miejscach dotąd niedostępnych dla tego typu rozwiązań – zajmują tylko 1 m kw. powierzchni. Dzięki modułowej budowie oraz zasilaniu z wbudowanych akumulatorów, możemy je elastycznie dostosować do lokalnych uwarunkowań, a sam proces montażu jest szybki. Automaty działają 24/7, co wraz z funkcjonalnością aplikacji DPD Mobile daje nieprzerwaną dostępność do usług DPD. Warto dodać, że nasze rozwiązanie tworzyliśmy szczególnie myśląc o rosnących potrzebach i wymaganiach rynku e-commercedodaje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający w SwipBox Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *