Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Menedżerowie GLS w roli kurierów

kurier rowerowy GLS
fot. GLS
Na rowerze cargo. W elektrycznym vanie. Ramię w ramię. Z okazji 25-lecia firmy senior management GLS towarzyszył kurierom i razem z nimi rozwoził przez jeden dzień przesyłki.

Możliwość poznania w praktyce pracy kurierów, bezpośredni kontakt z klientem i samodzielne sprawdzenie, jak wdrażane rozwiązania działają w praktyce. Tak właśnie wyglądał „jeden dzień z życia kuriera”, podczas którego senior managerowie GLS rozwozili paczki do odbiorców.

Takie akcje ukazują kadrze zarządzającej inną perspektywę. To możliwość spojrzenia na pracę kurierów zarówno z ich strony, jak i naszych klientówpodkreśla Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS Poland, który przez jeden dzień rozwoził paczki po warszawskiej Ochocie rowerem cargo. Podkreśla, że dla niego bardzo ważna była możliwość spojrzenia na praktyczne aspekty doręczeń, a także funkcjonowanie w praktyce rozwiązań, które GLS wprowadza, by zwiększyć wygodę i komfort klientów.

Prenotyfikacja przesyłki przy pomocy SMS była jedną z tych rzeczy, które mogłem samodzielnie przetestować. To fantastyczne, że cały czas w ciągu dnia kurier i klient mają kontakt ze sobą. Wprowadzając to rozwiązanie, zależało nam właśnie na takim efekciezauważa Tomek Zwiercan.

Management rusza w trasę

Warszawa, Poznań, okolice Bielska-Białej – to właśnie w tych regionach managerowie GLS towarzyszyli kurierom w dostarczaniu przesyłek. Byli z nimi od samego rana – gdy paczki z magazynów trafiały do busa, a potem, gdy były rozwożone do odbiorców w konkretnym rejonie. Co zauważyli?

Jeździłem w terenie, który jest mi dość dobrze znany, a już od pierwszych minut zaskoczyła mnie kolejność adresów wybieranych przez kuriera Kurta. Szybko jednak uspokoił mnie, że wszystko jest pod kontrolą. Doskonale wiedział, że pod danym adresem będziemy mogli doręczyć paczkę dopiero po 11.00, a pod innym pan Paweł jest na urlopie i paczkę zostawimy dwie ulice dalej u jego mamy mówi Miłosz Skubis, dyrektor Regionu Wschód w GLS Poland.

Jak dodaje, miał okazję zobaczyć, jak na jakość pracy kuriera wpływa pozytywne nastawienie do ludzi. Kluczem jest tutaj pogoda ducha, uśmiech, dobra komunikacja i poszukiwanie rozwiązań satysfakcjonujących obie strony.

Podobnie uważa Michał Sobczyński, dyrektor Regionu Zachód w GLS Poland, który z kurierem Marcinem dostarczył 160 paczek w ciągu jednego dnia na terenie Poznania. Podkreśla również, że o sukcesie doręczeń świadczy przede wszystkim nastawienie kuriera, a także jego doskonałe relacje z klientami.

Przez cały dzień paczki w okolicach Bielska-Białej dostarczał także Sławomir Chomicz, dyrektor Regionu Południe w GLS Poland. Wspólnie z kurierem Adamem przemieszczali się e-vanem.

„Jeden dzień z życia kuriera” był pierwszą taką akcją, ale jak zapewnia dyrektor zarządzający GLS, nie ostatnią. Zdaniem managementu firmy to doskonała okazja, by w realnym działaniu zobaczyć, jak sprawdzają się firmowe procesy i rozwiązania oferowane klientom.

źródło: informacja prasowa GLS

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *