Jednym z kluczowych atutów nowej usługi jest szybkość realizacji zamówień. 98 proc. przesyłek realizowanych przez DPD trafia do klientów już następnego dnia roboczego. To nie tylko przyspiesza obsługę zamówień, ale także zwiększa tempo obrotu towarami sprzedawców.
Klienci cenią sobie również możliwość elastycznego zarządzania dostawami – dzięki aplikacji DPD Mobile mogą na bieżąco monitorować status przesyłki, zmieniać miejsce odbioru czy uzyskać kontakt do kuriera. Aplikacja oferuje również archiwum przesyłek, które pozwala sprawdzić historię zakupów lub wysyłek. Takie rozwiązania są kluczowe dla wspierania rozwoju e-commerce oraz poprawy doświadczeń klientów – pisze DPD w komunikacie.
Do dyspozycji klientów jest także DPD Pickup – sieć OOH (out-of-home) w Polsce, obejmująca ponad 30 tys. punktów i automatów paczkowych. Klienci mają więc szeroki wybór możliwości dostaw – od odbioru przesyłki z rąk kuriera po skorzystanie z jednego z ponad 8 000 automatów paczkowych dostępnych 24/7.
Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu w DPD Polska, wyraża entuzjazm związany z nowym partnerstwem – Cieszymy się z nawiązania współpracy z platformą ERLI, która z sukcesem zdobywa zaufanie sprzedawców jak i klientów indywidualnych w Polsce. Nasza infrastruktura i zasoby logistyczne z pewnością będą stanowić wartość zarówno dla ERLI, jak i użytkowników marketplace’u.
Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI, podkreśla z kolei – Wybierając partnerów biznesowych, zawsze mamy na uwadze korzyści ze współpracy, jakie możemy zaoferować sprzedawcom i klientom. DPD zapewnia najbardziej elastyczną na rynku opcję dostawy kurierskiej pod względem wymiarów przesyłek, co jest szczególnie istotne dla dużej grupy naszych merchantów, sprzedających produkty z kategorii Dom i Ogród.
źródło: DPD