Market Świeżości DPD to nowa inicjatywa DPD Polska, która łączy wyjątkową jakość produktów spożywczych z usługami dostawy DPD Food. Za sprawą PLATFORMY INTERNETOWEJ nabywcy mają dostęp do szerokiego asortymentu żywności, w tym świeżych owoców i warzyw, nabiału, ryb, mięsa i wędlin, przetworów oraz wielu innych produktów, które pochodzą wprost z lokalnych upraw, hodowli lub wytwórni. W ten sposób firma pragnie promować lokalnych, często niewielkich producentów, dostarczając jednocześnie swoim klientom żywność najwyższej jakości.
Dzięki usłudze DPD Food wszystkie oferowane w Markecie Świeżości DPD produkty mogą trafić do hotelowej, restauracyjnej lub domowej kuchni najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. Ich transport w kontrolowanych warunkach chłodniczych od 0 do 4°C gwarantuje, że nie stracą one nic ze swojego smaku i właściwości odżywczych w trakcie dostarczania przesyłki.
Market Świeżości DPD to inicjatywa, która stanowi kolejny krok w naszym zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań logistycznych, które odpowiadają wzrastającym potrzebom klientów. Chcemy, aby Market Świeżości był miejscem-platforma, gdzie klienci będą mogli cieszyć się wyjątkową jakością produktów spożywczych i wygodą dostawy, dzięki czemu ich życie nabierze zupełnie nowego smaku. Przy tej okazji, chciałbym również zaprosić do współpracy dostawców, którzy chcą poszerzyć swoje rynki zbytu w myśl idei – wszędzie jest lokalnie – mówi Maciej Kasprzyk, koordynator ds. sprzedaży DPD Food.
Swoją ofertę w Markecie Świeżości DPD mogą już umieścić wszyscy producenci świeżej i zdrowej żywności z całej Polski, gdyż z każdego zakątka kraju DPD Polska odbiera przesyłki w ramach usługi DPD Food. Natomiast zakupy w Markecie Świeżości DPD mogą robić aktualnie mieszkańcy największych polskich aglomeracji: trójmiejskiej, warszawskiej, łódzkiej, poznańskiej, wrocławskiej śląskiej oraz krakowskiej, czyli wszyscy ci, którzy znajdują się na obszarze, gdzie realizowane są dostawy w ramach usługi DPD Food. Dziś to niemal 40 proc. mieszkańców kraju.
Co istotne, w ramach usługi DPD Food realizowane są przede wszystkim przesyłki do 20 kg, w związku z czym nie ma żadnych problemów z zamówieniem nawet niewielkiej ilości produktów. To pozwala w zupełnie nowy sposób komponować dietę zarówno w lokalach gastronomicznych, jak i domowych kuchniach. Od teraz bowiem świeże, lokalne produkty naprawdę są na wyciągnięcie ręki, pisze DPD Polska w komunikacie.
źródło: informacja prasowa DPD Polska