Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.
PARTNER STRATEGICZNY:

Partnerzy działu:

Startuje Market Świeżości DPD

kurier DPD na rowerze
fot. DPD Polska
Jako element rozwoju usługi DPD Food, która zapewnia transport żywności w temperaturze kontrolowanej, DPD Polska otworzyło Market Świeżości DPD. Platforma zrzesza producentów świeżej żywności, oferując łatwy dostęp do ich produktów zarówno dla branży HoReCa, jak i klientom indywidualnym.

Market Świeżości DPD to nowa inicjatywa DPD Polska, która łączy wyjątkową jakość produktów spożywczych z usługami dostawy DPD Food. Za sprawą PLATFORMY INTERNETOWEJ nabywcy mają dostęp do szerokiego asortymentu żywności, w tym świeżych owoców i warzyw, nabiału, ryb, mięsa i wędlin, przetworów oraz wielu innych produktów, które pochodzą wprost z lokalnych upraw, hodowli lub wytwórni. W ten sposób firma pragnie promować lokalnych, często niewielkich producentów, dostarczając jednocześnie swoim klientom żywność najwyższej jakości.

Dzięki usłudze DPD Food wszystkie oferowane w Markecie Świeżości DPD produkty mogą trafić do hotelowej, restauracyjnej lub domowej kuchni najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. Ich transport w kontrolowanych warunkach chłodniczych od 0 do 4°C gwarantuje, że nie stracą one nic ze swojego smaku i właściwości odżywczych w trakcie dostarczania przesyłki.

Swoją ofertę w Markecie Świeżości DPD mogą już umieścić wszyscy producenci świeżej i zdrowej żywności z całej Polski, gdyż z każdego zakątka kraju DPD Polska odbiera przesyłki w ramach usługi DPD Food. Natomiast zakupy w Markecie Świeżości DPD mogą robić aktualnie mieszkańcy największych polskich aglomeracji: trójmiejskiej, warszawskiej, łódzkiej, poznańskiej, wrocławskiej śląskiej oraz krakowskiej, czyli wszyscy ci, którzy znajdują się na obszarze, gdzie realizowane są dostawy w ramach usługi DPD Food. Dziś to niemal 40 proc. mieszkańców kraju.

Co istotne, w ramach usługi DPD Food realizowane są przede wszystkim przesyłki do 20 kg, w związku z czym nie ma żadnych problemów z zamówieniem nawet niewielkiej ilości produktów. To pozwala w zupełnie nowy sposób komponować dietę zarówno w lokalach gastronomicznych, jak i domowych kuchniach. Od teraz bowiem świeże, lokalne produkty naprawdę są na wyciągnięcie ręki, pisze DPD Polska w komunikacie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *